preload 01

Expressen är Årets Säljorganisation

2015-05-20

Nu är vinnaren i kategorin Årets Säljorganisation i StockholmMediaAward utsedd. Prisutdelning sker i samband med StockholmMediaWeek, som just nu pågår på China Teatern i Stockholm.

Vinnare:
Expressen

Motivering:
Att i en föränderlig tid omvärdera sin affär i grunden och samtidigt leverera på hög en nivå, både traditionellt och i det nya framväxande medielandskapet.

Nominerade:
De nominerade säljorganisationerna har skapat stor nytta för sina annonsörer och även underlättat och stärkt mediebyråernas arbete. De har också över tid, på ett innovativt, effektivt och kundvänligt sätt skött sina uppdrag.

Expressen
Nyheter24-gruppen
SBS Discovery TV
Visual Art
Widespace

StockholmMediaAward är en av Sveriges största medietävlingar, där bland annat innovativa, nyskapande och effektiva medielösningar premieras. StockholmMediaAward delas ut i fem kategorier: Årets Annonsör, Årets Kampanj, Årets Branschpersonlighet, Årets Säljorganisation och Årets Mediebyrå.

För mer information, vänligen kontakta:
Linda Grängzell, projektledare för StockholmMediaWeek, Sveriges Mediebyråer,
070-24 60 508, linda@sverigesmediebyraer.se

Nyhetsarkiv 2017
Nyhetsarkiv 2016
Nyhetsarkiv 2015
Nyhetsarkiv 2014
Nyhetsarkiv 2013
Nyhetsarkiv 2012
Nyhetsarkiv 2011
Nyhetsarkiv 2010
Nyhetsarkiv 2009
Nyhetsarkiv 2008
Nyhetsarkiv 2007
Nyhetsarkiv 2006
Nyhetsarkiv 2005