preload 01

HowCom AB

Driver varumärkesassociationerna värde? Är medielanskapet förvirrande?
Vi guidar varumärken.

VARUMÄRKE
Att förstå hur ditt varumärke påverkar beteenden är A och O. Speciellt när TV-reklam är klickbar, 18 tabbar är öppna och alla är publicister. Så se till att förstå grunden du bygger ifrån och kontexten du lever i.

DIGITALISERING
Världen är inte digital, den är sammankopplad. Det innebär en ny logik och flera möjligheter till värdeskapande genom att sammanfläta affärsutveckling, marknadsföring, media och försäljning. Vi har metoderna.

MEDIA
1962 använde sig Marshall McLuhan av begreppet Global Village. Science fiction tänkte de flesta. Sedan dess har vi hunnit chockeras, reflektera och omvärdera hur vi bäst använder media. Låt oss hjälpa dig hitta rätt förhållningssätt.

AFFÄRSUTVECKLING
Media och kommunikation är ett verktyg för att få varumärke och människor att mötas. Ett värde ska upplevas och en affär byggas. Vårt framgångsrika område affärsutveckling, grundas på insikt kring kundvärde och marknadskrafter.

Vill du veta mer – hör av dig till Stefan Zetterberg eller Raymond Emtemark, vi vill gärna att vi träffas och talar om dina utmaningar och möjligheter.

 

Besöksadress: Engelbrektsgatan 5
Postadress: Box 3681
103 59 Stockholm Sweden
Kontaktperson: Raymond Emtemark
Tel: +46 8 410 230 60
Mob: +46 70 863 40 10
e-post: raymond.emtemark@howcom.se

HowCom på LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/howcom-ab?trk=top_nav_home
HowCom på Twitter: https://twitter.com/howcomevolution