preload 01

Schibsted Sales & Inventory

Årets Säljorganisation 2019

Vinnare:
Schibsted Sales & Inventory

Motivering:
”Vinnare och Årets Säljorganisation har tacklat motgångar och uppförsbackar på ett formidabelt sätt. Ett ihärdigt arbete har lagts ner och en hög servicenivå har levererats, trots det senaste årets utmaningar. Och alltid med ett leende på läpparna och med kunden i fokus.”

Andraplats:
JCDecaux

Tredjeplats:
Bonnier News

De nominerade säljorganisationerna har skapat stor nytta för sina annonsörer och även underlättat och stärkt mediebyråernas arbete. De har också över tid, på ett innovativt, effektivt och kundvänligt sätt skött sina uppdrag.

De nominerade var:
Bonnier News
Discovery Networks Sweden
JCDecaux
Schibsted Sales & Inventory
TV4
Visual Art

StockholmMediaWeek 2019. Årets Säljorganisation. Foto: Anna Hållams

Sök bland vinnande bidrag i StockholmMediaAward sedan 2007: