Smart

Mediestrategi handlar om ett varumärkes kärnvärden, mål och outfit – hur den vill bemöta sina kunder.

Smarta medieval som ger långsiktiga resultat kräver djup och ständigt uppdaterad kunskap.

Vi arbetar i en nära och öppen relation med våra kunder eftersom det ger oss den företagskännedom vi behöver för att hitta rätt mediestrategi och göra rätt medieval.

Vårt arbete börjar när mål och budget ligger klara. Då kan vi skapa förutsättningar för ökad lönsamhet med genomtänkta och långsiktiga mediestrategier. Det är egentligen lika enkelt som smart, vi gör det vi är bäst på och våra kunder kan fortsätta att fokusera på sin kärnverksamhet. Om du anser att det är dyrt att köpa medieutrymme, har du då råd att köpa fel?

Webbadress

www.smartab.eu

Adress

Smart Marknadsföring i Sverige AB
Besöks- och postadress:
c/o TROSS Sverige
Lantmätargränd 59
553 20 Jönköping
Tel: 036-17 29 60
info@smartab.eu

Kontaktperson: Malin Lundberg
Mail: malin@smartab.eu
Tfn nr: 036-17 29 60


VAR EN DEL AV FÖRÄNDRINGEN
Delta i global undersökning om mångfald & inkludering
Måndag 21 juni sjösätter The World Federation of Advertisers (WFA) världens första globala studie av mångfald, rättvisa och inkludering i marknads- och kommunikationsbranschen. Syftet är att få in ett stort och konkret underlag till det fortsatta arbetet med att skapa förbättringsåtgärder inom dessa områden. Med anledning av undersökningn går Sveriges Annonsörer, SWEDMA, KOMM, Sveriges Mediebyråer, IAB, All of Us, Swedish Content Agencies samman i ett gemensamt upprop till alla anställda i branschen att svara på undersökningen. Totalt deltar 27 länder i studien.
Läs mer