Årets huvudsponsorer klara

Bauer Media Group, Dagens Industri, Discovery Networks Sweden och Expressen är huvudsponsorer för StockholmMediaWeek 2016. Evenemanget äger rum den 18-19 maj på China Teatern i Stockholm.

Screen Shot 2016-03-04 at 10.34.22

– Vi är oerhört tacksamma och stolta över våra huvudsponsorer. Tillsammans ska vi skapa ett oförglömligt StockholmMediaWeek. Biljettförsäljningen är redan igång och många medverkande bokade. Inom kort kommer vi att offentliggöra talare och programmet i sin helhet, säger Staffan Slörner, vd Sveriges Mediebyråer.

StockholmMediaWeek är mediebranschens årliga evenemang och ett forum för dagsaktuella mediefrågor. StockholmMediaWeek arrangeras av Sveriges Mediebyråer och äger rum den 18-19 maj på China Teatern i Stockholm.

För mer information, vänligen kontakta:
Marina Ahlberg, projektledare StockholmMediaWeek, Sveriges Mediebyråer, marina@sverigesmediebyraer.se

 

Media Audit Guide
Utgiven av Sveriges Annonsörer i samförstånd med Sveriges Mediebyråer
För att ge extra fokus och belysa frågor som handlar om auditörena har Sveriges Annonsörer satt ihop en kort och enkel guide som förklarar hur en auditör bör vara sammansatt. Vad som krävs av dem, samt vilka metoder, processer och datakällor som behövs för att de ska kunna utöva sina tjänster. Sveriges Annonsörer har skrivit guiden i enlighet med riktlinjer från WFA, World Federation of Advertisers (WFA) och i samförstånd med oss på Sveriges Mediebyråer.
Läs mer
KURSSTART 17:E FEBRUARI
Affärstänk för byråexperter
En kurs för dig på byrå som vill fördjupa din strategiska förståelse av marknadsföring och försäljning. Under ledning av Erik Modig.
Läs mer
Mediebranschens stora årliga event
Stockholm
MediaWeek
StockholmMediaWeek arrangeras av Sveriges Mediebyråer och är ett seminarium om engagerande och aktuella marknadskommunikations- och mediefrågor, belysta av branschens mest intressanta personligheter.
Läs mer