Årets huvudsponsorer klara

Bauer Media Group, Dagens Industri, Discovery Networks Sweden och Expressen är huvudsponsorer för StockholmMediaWeek 2016. Evenemanget äger rum den 18-19 maj på China Teatern i Stockholm.

Screen Shot 2016-03-04 at 10.34.22

– Vi är oerhört tacksamma och stolta över våra huvudsponsorer. Tillsammans ska vi skapa ett oförglömligt StockholmMediaWeek. Biljettförsäljningen är redan igång och många medverkande bokade. Inom kort kommer vi att offentliggöra talare och programmet i sin helhet, säger Staffan Slörner, vd Sveriges Mediebyråer.

StockholmMediaWeek är mediebranschens årliga evenemang och ett forum för dagsaktuella mediefrågor. StockholmMediaWeek arrangeras av Sveriges Mediebyråer och äger rum den 18-19 maj på China Teatern i Stockholm.

För mer information, vänligen kontakta:
Marina Ahlberg, projektledare StockholmMediaWeek, Sveriges Mediebyråer, marina@sverigesmediebyraer.se

 

VAR EN DEL AV FÖRÄNDRINGEN
Delta i global undersökning om mångfald & inkludering
Måndag 21 juni sjösätter The World Federation of Advertisers (WFA) världens första globala studie av mångfald, rättvisa och inkludering i marknads- och kommunikationsbranschen. Syftet är att få in ett stort och konkret underlag till det fortsatta arbetet med att skapa förbättringsåtgärder inom dessa områden. Med anledning av undersökningn går Sveriges Annonsörer, SWEDMA, KOMM, Sveriges Mediebyråer, IAB, All of Us, Swedish Content Agencies samman i ett gemensamt upprop till alla anställda i branschen att svara på undersökningen. Totalt deltar 27 länder i studien.
Läs mer