StockholmMediaWeek

StockholmMediaWeek arrangeras av Sveriges Mediebyråer och är ett seminarium om engagerande och aktuella marknadskommunikations- och mediefrågor, belysta av intressanta personligheter i branschen.

Torsdagen den 15 september drar vi i gång hösten med en fullmatad dag på Sveriges nya gamingarena – Space Stockholm. Årets upplaga är den 18:e i ordningen och vi har omsorgsfullt genomfört en del förändringar för att möte den samtid vi lever i idag.

I din biljett får du därför även ta del av spännande lunch-webinarier hela veckan , med start den 12 september, där vi fördjupar oss i viktiga frågor – för vi heter ju faktiskt StockholmMediaWeek. Programmet hittar du här.

Vi kommer, såklart, också presentera vinnarna i våra åtta kategorier i StockholmMediaAward. Årets Kampanj, Årets Annonsör, Årets Branschpersonlighet och Årets Säljorgansation koras under dagen på Space Arena. Årets Mediebyråhjälte, Årets Medierådgivare, Årets Mediebyråledare samt Årets Mediesäljare koras under galakvällen, StockholmMediaWeek by Night. 

Evenemanget har genom åren varit ett av mediebranschens största och ett välbesökt forum för den svenska medieindustrin. Här möts annonsörer, mediebyråer, medieägare, kommunikationskonsulter, reklambyråer och varumärkeskonsulter för att få nya intryck, perspektiv och insikter. 

Har du inte köpt biljett ännu, gör du det på stockholmmediaweek.com.

Årets tema är viktigt. Viktigt på riktigt.