StockholmMediaWeek

Under ledning av Claes de Faire presenteras talare, paneldiskussioner, spaningar och prisutdelningar i StockholmMediaAward.

StockholmMediaWeek arrangeras av Sveriges Mediebyråer och är ett seminarium om engagerande och aktuella marknadskommunikations- och mediefrågor, belysta av branschens mest intressanta personligheter.

Evenemanget har genom åren varit ett av mediebranschens största och ett välbesökt forum för den svenska medieindustrin. Här möts annonsörer, mediebyråer, medieägare, kommunikationskonsulter, reklambyråer och varumärkeskonsulter för att få nya intryck, perspektiv och insikter. I år går StockholmMediaWeek av stapeln den 16-17 november.

Tillsammans med intressanta föreläsare och gäster belyser vi under ledning av Claes de Faire aktuella ämnen i branschen. Vi kommer dessutom presentera vinnarna i våra fyra kategorier i StockholmMediaAward. Varmt välkommen!

Läs mer om StockholmMediaWeek här.