De utser Årets Kampanj och Årets Annonsör

Huvudjuryn för StockholmMediaAward, som utser Årets Kampanj och Årets Annonsör 2018 är nu utsedd. Vinnarna presenteras under StockholmMediaWeek, mediebranschens årliga evenemang, som äger rum den 16-17 maj på Grand Hôtel, Vinterträdgården i Stockholm.

Huvudjury StockholmMediaAward 2018:
Anette Rosengren, Juryordförande
Jeanette Asteborg, Volkswagen
Martin Deinoff, Itch Design
Anne Gro Gulla, Telia
Fredrik Hallberg, Kapero
Jochum Forsell, IUM
Helena Helsing Mork, Grow
Malin Johansson, Tre Kronor Media
Karl Kajbjer, Carat

– Vi är så stolta och glada över att presentera denna fantastiska huvudjury. En extremt kompetent grupp med tunga representanter, både från annonsörsidan och byråsidan, kommer att bedöma och utse vinnarna i Årets Kampanj och Årets Annonsör. Juryn är taggade och nu på fredag är det sista inlämningsdag för Årets Kampanj och vi hoppas att så många som möjligt vill vara med och tävla, säger Marina Ahlberg, projektledare StockholmMediaWeek.

StockholmMediaWeek arrangeras av Sveriges Mediebyråer och äger rum den 16-17 maj på Grand Hôtel, Vinterträdgården i Stockholm. StockholmMediaAward är en av Sveriges största medietävlingar, där bland annat innovativa, nyskapande och effektiva medielösningar premieras. StockholmMediaAward delas ut i fyra kategorier: Årets Kampanj, Årets Annonsör, Årets Branschpersonlighet och Årets Säljorganisation. Vinnarna presenteras i samband med StockholmMediaWeek.

För mer information, vänligen kontakta:
Marina Ahlberg, projektledare StockholmMediaWeek, Sveriges Mediebyråer, marina@sverigesmediebyraer.se

För mer information och biljetter: www.stockholmmediaweek.com

Media Audit Guide
Utgiven av Sveriges Annonsörer i samförstånd med Sveriges Mediebyråer
För att ge extra fokus och belysa frågor som handlar om auditörena har Sveriges Annonsörer satt ihop en kort och enkel guide som förklarar hur en auditör bör vara sammansatt. Vad som krävs av dem, samt vilka metoder, processer och datakällor som behövs för att de ska kunna utöva sina tjänster. Sveriges Annonsörer har skrivit guiden i enlighet med riktlinjer från WFA, World Federation of Advertisers (WFA) och i samförstånd med oss på Sveriges Mediebyråer.
Läs mer
KURSSTART 17:E FEBRUARI
Affärstänk för byråexperter
En kurs för dig på byrå som vill fördjupa din strategiska förståelse av marknadsföring och försäljning. Under ledning av Erik Modig.
Läs mer
Mediebranschens stora årliga event
Stockholm
MediaWeek
StockholmMediaWeek arrangeras av Sveriges Mediebyråer och är ett seminarium om engagerande och aktuella marknadskommunikations- och mediefrågor, belysta av branschens mest intressanta personligheter.
Läs mer