Expressen är Årets Säljorganisation

Nu är vinnaren i kategorin Årets Säljorganisation i StockholmMediaAward utsedd. Prisutdelning sker i samband med StockholmMediaWeek, som just nu pågår på China Teatern i Stockholm.

Vinnare:
Expressen

Motivering:
Att i en föränderlig tid omvärdera sin affär i grunden och samtidigt leverera på hög en nivå, både traditionellt och i det nya framväxande medielandskapet.

Nominerade:
De nominerade säljorganisationerna har skapat stor nytta för sina annonsörer och även underlättat och stärkt mediebyråernas arbete. De har också över tid, på ett innovativt, effektivt och kundvänligt sätt skött sina uppdrag.

Expressen
Nyheter24-gruppen
SBS Discovery TV
Visual Art
Widespace

StockholmMediaAward är en av Sveriges största medietävlingar, där bland annat innovativa, nyskapande och effektiva medielösningar premieras. StockholmMediaAward delas ut i fem kategorier: Årets Annonsör, Årets Kampanj, Årets Branschpersonlighet, Årets Säljorganisation och Årets Mediebyrå.

För mer information, vänligen kontakta:
Linda Grängzell, projektledare för StockholmMediaWeek, Sveriges Mediebyråer,
070-24 60 508, linda@sverigesmediebyraer.se

Mediebranschens stora årliga event
Stockholm
MediaWeek
StockholmMediaWeek arrangeras av Sveriges Mediebyråer och innebär två dagar av engagerande och aktuella marknadskommunikations- och mediefrågor på China Teatern, Berzelii Park, belysta av branschens mest intressanta personligheter.
Läs mer