Seenthis är Årets Säljorganisation

StockholmMediaAward är en av Sveriges största medietävlingar, där bland annat innovativa, nyskapande och effektiva medielösningar premieras. Nu är vinnaren i kategorin Årets Säljorganisation utsedd. Prisutelning sker i samband med StockholmMediaWeek by Night, som just nu pågår på Berns i Stockholm.

Årets Säljorganisation 2024: Seenthis

Motivering:

”I kategorin för ”Årets Säljorganisation” hyllar vi en aktör som förkroppsligar temat ”Dåtid, samtid och massor av framtid – About Time”. Denna organisation har genom sitt tydliga kund- och lösningsfokus inte bara höjt standarden för branschen, utan också skapat minnesvärda och engagerande upplevelser. Genom att skapa meningsfulla samarbeten med både kunder och mediebyråer, samt uppvisa ett starkt engagemang för hållbarhet, har de bidragit till långsiktiga värden som påverkar hela marknadsföringslandskapet. Deras framgångar visar tydligt hur framtidens utmaningar kan förvandlas till påtagliga resultat. Vi kan inte låta bli att konstatera: ”About damn time!”

De nominerade säljorganisationerna har skapat stor nytta för sina annonsörer samt underlättat och förstärkt mediebyråernas arbete. De har också över tid, på ett innovativt, effektivt och kundvänligt sätt, utfört sina uppdrag. Förra året utsågs Acast till Årets Säljorganisation.

De nominerade var:

OceanOutdoor
Acast
Seenthis
Bonnier News
Warner Bros Discovery
Channel Factory


För mer information, vänligen kontakta:
Lena Regeheim, verksamhetsansvarig StockholmMediaWeek, Sveriges Mediebyråer, lena@sverigesmediebyraer.se