Sveriges Mediebyråer stödjer UNHCR

– Vi är alla berörda av den pågående flyktingkatastrofen. Vi måste hjälpas åt och Sveriges Mediebyråer startar därför en insamling bland våra medlemmar till förmån för UNHCR:s arbete. De senaste veckorna har många höjt sina röster, mobiliserat och agerat för att hjälpa de tusentals drabbade. Ingen kan göra allt, men alla kan göra något, säger Staffan Slörner, vd på Sveriges Mediebyråer.

– Många medlemsbyråer har redan nu anslutit sig och jag hoppas att fler kommer att tillkomma. Via UNHCR kommer pengarna att gå till nödhjälp för att ge familjer på flykt tält, filtar, varma kläder, vatten, mat och sjukvård, avslutar Staffan Slörner.

Vill du som medlem i Sveriges Mediebyråer vara med och bidra? Kontakta Linda Grängzell för mer information: linda@sverigesmediebyraer.se

Media Audit Guide
Utgiven av Sveriges Annonsörer i samförstånd med Sveriges Mediebyråer
För att ge extra fokus och belysa frågor som handlar om auditörena har Sveriges Annonsörer satt ihop en kort och enkel guide som förklarar hur en auditör bör vara sammansatt. Vad som krävs av dem, samt vilka metoder, processer och datakällor som behövs för att de ska kunna utöva sina tjänster. Sveriges Annonsörer har skrivit guiden i enlighet med riktlinjer från WFA, World Federation of Advertisers (WFA) och i samförstånd med oss på Sveriges Mediebyråer.
Läs mer
KURSSTART 17:E FEBRUARI
Affärstänk för byråexperter
En kurs för dig på byrå som vill fördjupa din strategiska förståelse av marknadsföring och försäljning. Under ledning av Erik Modig.
Läs mer
Mediebranschens stora årliga event
Stockholm
MediaWeek
StockholmMediaWeek arrangeras av Sveriges Mediebyråer och är ett seminarium om engagerande och aktuella marknadskommunikations- och mediefrågor, belysta av branschens mest intressanta personligheter.
Läs mer