Vem blir Årets Säljorganisation?

Nu står det klart vilka som har chansen att vinna Årets Säljorganisation i StockholmMediaAward 2017. Tunga namn från mediebyråbranschen kommer att utse årets vinnare som offentliggörs under StockholmMediaWeek den 17-18 maj på China Teatern i Stockholm.

Nominerade – Årets Säljorganisation – StockholmMediaAward 2017:
Aller Media
Bonnier News Sales
Discovery Network Sweden
Mitt i
MTG
Schibsteds Sales & Inventory (SSI)
United Screens
Visual Art

Jurygruppen som utser Årets Säljorganisation 2017 är:
Peter Arnesson, Bizkit Havas
Emelie Färnkvist, HowCom
Benjamin Holmfred, Mindshare
Eva Samuelsson, Phd
Nina Santini, Vizeum

StockholmMediaWeek arrangeras av Sveriges Mediebyråer och äger rum den 17-18 maj på China Teatern i Stockholm. StockholmMediaAward är en av Sveriges största medietävlingar, där bland annat innovativa, nyskapande och effektiva medielösningar premieras. StockholmMediaAward delas ut i fem kategorier: Årets Säljorganisation, Årets Kampanj, Årets Annonsör och Årets Branschpersonlighet.

För mer information, vänligen kontakta:
Marina Ahlberg, projektledare StockholmMediaWeek, Sveriges Mediebyråer, marina@sverigesmediebyraer.se

Mediebranschens stora årliga event
Stockholm
MediaWeek
StockholmMediaWeek arrangeras av Sveriges Mediebyråer och innebär två dagar av engagerande och aktuella marknadskommunikations- och mediefrågor på China Teatern, Berzelii Park, belysta av branschens mest intressanta personligheter.
Läs mer