Vem blir Årets Säljorganisation?

Nu står det klart vilka som har chansen att vinna Årets Säljorganisation i StockholmMediaAward 2017. Tunga namn från mediebyråbranschen kommer att utse årets vinnare som offentliggörs under StockholmMediaWeek den 17-18 maj på China Teatern i Stockholm.

Nominerade – Årets Säljorganisation – StockholmMediaAward 2017:
Aller Media
Bonnier News Sales
Discovery Network Sweden
Mitt i
MTG
Schibsteds Sales & Inventory (SSI)
United Screens
Visual Art

Jurygruppen som utser Årets Säljorganisation 2017 är:
Peter Arnesson, Bizkit Havas
Emelie Färnkvist, HowCom
Benjamin Holmfred, Mindshare
Eva Samuelsson, Phd
Nina Santini, Vizeum

StockholmMediaWeek arrangeras av Sveriges Mediebyråer och äger rum den 17-18 maj på China Teatern i Stockholm. StockholmMediaAward är en av Sveriges största medietävlingar, där bland annat innovativa, nyskapande och effektiva medielösningar premieras. StockholmMediaAward delas ut i fem kategorier: Årets Säljorganisation, Årets Kampanj, Årets Annonsör och Årets Branschpersonlighet.

För mer information, vänligen kontakta:
Marina Ahlberg, projektledare StockholmMediaWeek, Sveriges Mediebyråer, marina@sverigesmediebyraer.se

VAR EN DEL AV FÖRÄNDRINGEN
Delta i global undersökning om mångfald & inkludering
Måndag 21 juni sjösätter The World Federation of Advertisers (WFA) världens första globala studie av mångfald, rättvisa och inkludering i marknads- och kommunikationsbranschen. Syftet är att få in ett stort och konkret underlag till det fortsatta arbetet med att skapa förbättringsåtgärder inom dessa områden. Med anledning av undersökningn går Sveriges Annonsörer, SWEDMA, KOMM, Sveriges Mediebyråer, IAB, All of Us, Swedish Content Agencies samman i ett gemensamt upprop till alla anställda i branschen att svara på undersökningen. Totalt deltar 27 länder i studien.
Läs mer