Vem blir Årets Säljorganisation?

Nu står det klart vilka som har chansen att vinna Årets Säljorganisation i StockholmMediaAward 2017. Tunga namn från mediebyråbranschen kommer att utse årets vinnare som offentliggörs under StockholmMediaWeek den 17-18 maj på China Teatern i Stockholm.

Nominerade – Årets Säljorganisation – StockholmMediaAward 2017:
Aller Media
Bonnier News Sales
Discovery Network Sweden
Mitt i
MTG
Schibsteds Sales & Inventory (SSI)
United Screens
Visual Art

Jurygruppen som utser Årets Säljorganisation 2017 är:
Peter Arnesson, Bizkit Havas
Emelie Färnkvist, HowCom
Benjamin Holmfred, Mindshare
Eva Samuelsson, Phd
Nina Santini, Vizeum

StockholmMediaWeek arrangeras av Sveriges Mediebyråer och äger rum den 17-18 maj på China Teatern i Stockholm. StockholmMediaAward är en av Sveriges största medietävlingar, där bland annat innovativa, nyskapande och effektiva medielösningar premieras. StockholmMediaAward delas ut i fem kategorier: Årets Säljorganisation, Årets Kampanj, Årets Annonsör och Årets Branschpersonlighet.

För mer information, vänligen kontakta:
Marina Ahlberg, projektledare StockholmMediaWeek, Sveriges Mediebyråer, marina@sverigesmediebyraer.se

Media Audit Guide
Utgiven av Sveriges Annonsörer i samförstånd med Sveriges Mediebyråer
För att ge extra fokus och belysa frågor som handlar om auditörena har Sveriges Annonsörer satt ihop en kort och enkel guide som förklarar hur en auditör bör vara sammansatt. Vad som krävs av dem, samt vilka metoder, processer och datakällor som behövs för att de ska kunna utöva sina tjänster. Sveriges Annonsörer har skrivit guiden i enlighet med riktlinjer från WFA, World Federation of Advertisers (WFA) och i samförstånd med oss på Sveriges Mediebyråer.
Läs mer
KURSSTART 17:E FEBRUARI
Affärstänk för byråexperter
En kurs för dig på byrå som vill fördjupa din strategiska förståelse av marknadsföring och försäljning. Under ledning av Erik Modig.
Läs mer
Mediebranschens stora årliga event
Stockholm
MediaWeek
StockholmMediaWeek arrangeras av Sveriges Mediebyråer och är ett seminarium om engagerande och aktuella marknadskommunikations- och mediefrågor, belysta av branschens mest intressanta personligheter.
Läs mer