Vilken är Sveriges bästa säljorganisation?

Nu står det klart vilka som har chansen att vinna Årets Säljorganisation i StockholmMediaAward 2021. Vinnaren presenteras under StockholmMediaWeek, mediebranschens årliga evenemang, som äger rum den 16-17 november på China Teatern i Stockholm.

I kategorin Årets Säljorganisation har sex medieföretags säljorganisationer nominerats. De nominerade säljorganisationerna har skapat stor nytta för sina annonsörer samt underlättat och förstärkt mediebyråernas arbete. De har också över tid, på ett innovativt, effektivt och kundvänligt sätt, skött sina uppdrag.

Nominerade i kategorin Årets Säljorganisation 2021 är:

Bonnier News
JCDecaux
Leeads
NENT Radio
Ocean Outdoor
Schibsted Sales & Inventory

Vinnaren utses av en jurygrupp bestående av följande branschrepresentanter:

Anton Axelsson, Head of Impact, Hearts & Science
Anna Nguyen, Client Director, Tre Kronor
Anton Jormeus, Broadcast Specialist, HowCom
Henrik Pihl, Media Director, Bizkit Havas
Peter Lundin, ägare och projektledare, Bright Media

StockholmMediaAward är en av Sveriges största medietävlingar, där bland annat innovativa, nyskapande och effektiva medielösningar premieras. StockholmMediaAward delas ut i fyra kategorier: Årets Säljorganisation, Årets Annonsör, Årets Kampanj och Årets Branschpersonlighet. Övriga nomineringar presenteras inom kort. Vinnarna utses under StockholmMediaWeek som äger rum den 16-17 november på China Teatern i Stockholm.

För mer information, vänligen kontakta:

Lena Regeheim, projektledare StockholmMediaWeek, Sveriges Mediebyråer, lena@sverigesmediebyraer.se