Vinnare Årets Säljorganisation 2014

Nominerade Årets Säljorganisation 2014

MTG TV
Playad
Widespace
Aller Media
AdCityMedia

Kriterier

Säljorganisationen skall ha skapat stor nytta för sina annonsörer, samt underlättat och förstärkt mediebyråernas arbete. Vi söker ett medieföretags säljorganisation som över tid, på ett innovativt, effektivt och kundvänligt sätt sköter sitt uppdrag.

Jury

Toffe Nathhorst, MASH
Robert Magnusson
, Maxus
Laura Mähler
, OMD
Mikael Ekelöf,
Starcom
Henrik Staaf,
Vizeum

Vinnare

StockholmMediaWeek 2014,  Årets Säljorganisation är: MTG TV

Motivering

Med en hunger och outtröttlig energi att utvecklas. Vågar backa bandet och ta ny ansats med stor förståelse för ett nytt medielandskap. Ett professionellt arbetssätt som möter kundens behov och som genomsyrar hela deras säljorganisation. Med detta pris för årets säljorganisation kan de fira ännu en kommersiell seger…

Årets Säljorganisation i StockholmMediaAward 2014 är – MTG TV!

Media Audit Guide
Utgiven av Sveriges Annonsörer i samförstånd med Sveriges Mediebyråer
För att ge extra fokus och belysa frågor som handlar om auditörena har Sveriges Annonsörer satt ihop en kort och enkel guide som förklarar hur en auditör bör vara sammansatt. Vad som krävs av dem, samt vilka metoder, processer och datakällor som behövs för att de ska kunna utöva sina tjänster. Sveriges Annonsörer har skrivit guiden i enlighet med riktlinjer från WFA, World Federation of Advertisers (WFA) och i samförstånd med oss på Sveriges Mediebyråer.
Läs mer
KURSSTART 17:E FEBRUARI
Affärstänk för byråexperter
En kurs för dig på byrå som vill fördjupa din strategiska förståelse av marknadsföring och försäljning. Under ledning av Erik Modig.
Läs mer
Mediebranschens stora årliga event
Stockholm
MediaWeek
StockholmMediaWeek arrangeras av Sveriges Mediebyråer och är ett seminarium om engagerande och aktuella marknadskommunikations- och mediefrågor, belysta av branschens mest intressanta personligheter.
Läs mer