Vinnare Årets Säljorganisation 2014

Nominerade Årets Säljorganisation 2014

MTG TV
Playad
Widespace
Aller Media
AdCityMedia

Kriterier

Säljorganisationen skall ha skapat stor nytta för sina annonsörer, samt underlättat och förstärkt mediebyråernas arbete. Vi söker ett medieföretags säljorganisation som över tid, på ett innovativt, effektivt och kundvänligt sätt sköter sitt uppdrag.

Jury

Toffe Nathhorst, MASH
Robert Magnusson
, Maxus
Laura Mähler
, OMD
Mikael Ekelöf,
Starcom
Henrik Staaf,
Vizeum

Vinnare

StockholmMediaWeek 2014,  Årets Säljorganisation är: MTG TV

Motivering

Med en hunger och outtröttlig energi att utvecklas. Vågar backa bandet och ta ny ansats med stor förståelse för ett nytt medielandskap. Ett professionellt arbetssätt som möter kundens behov och som genomsyrar hela deras säljorganisation. Med detta pris för årets säljorganisation kan de fira ännu en kommersiell seger…

Årets Säljorganisation i StockholmMediaAward 2014 är – MTG TV!

VAR EN DEL AV FÖRÄNDRINGEN
Delta i global undersökning om mångfald & inkludering
Måndag 21 juni sjösätter The World Federation of Advertisers (WFA) världens första globala studie av mångfald, rättvisa och inkludering i marknads- och kommunikationsbranschen. Syftet är att få in ett stort och konkret underlag till det fortsatta arbetet med att skapa förbättringsåtgärder inom dessa områden. Med anledning av undersökningn går Sveriges Annonsörer, SWEDMA, KOMM, Sveriges Mediebyråer, IAB, All of Us, Swedish Content Agencies samman i ett gemensamt upprop till alla anställda i branschen att svara på undersökningen. Totalt deltar 27 länder i studien.
Läs mer