Här är StockholmMediaWeek 2017
I år går evenemanget av stapeln den 17-18 maj på China Teatern i Stockholm. Under två intensiva dagar möts stora delar av mediebranschen för att diskutera utmaningar och möjligheter för marknadsavdelningarnas, byråernas och mediernas fortsatta utveckling. Under årets upplaga tar StockholmMediaWeek greppet om; den motsägelsefulla samtiden.
– I år arrangeras StockholmMediaWeek för trettonde året i rad, vilket vi självklart är väldigt stolta och glada över. Planeringen är minst sagt i full gång och årets upplaga kommer att bjuda på många spännande personer som kommer att diskutera stekheta mediefrågor. Inom kort kommer vi att offentliggöra de första namnen – så håll utkik, säger Staffan Slörner, vd Sveriges Mediebyråer.
Claes de Faire har rollen som programledare under två fullspäckade dagar. Dagarna är indelade i fyra olika akter och varje akt kommer att ha en sidekick. Inom kort kommer 2017-års sidekicks offentliggöras.
StockholmMediaWeek 2017 – årets akter är:
Akt 1. Dynamisk Dualism (fm 17 maj)
Akt 2. Marketing technology vs human resource (em 17 maj)
Akt 3. Performance Marketing. Från vision till precision (fm 18 maj)
Akt 4. Vad bubblar i mediebubblan?
StockholmMediaWeek arrangeras av Sveriges Mediebyråer och äger rum den 17-18 maj på China Teatern i Stockholm. För mer information och biljetter: www.stockholmmediaweek.com
För mer information, vänligen kontakta:
Marina Ahlberg, projektledare StockholmMediaWeek, Sveriges Mediebyråer, marina@sverigesmediebyraer.se