Pinpointa är mest populärt

Tio-i-topplista över floskler

Nu startar StockholmMediaWeek en kampanj om floskler och olika uttryck i mediebranschen. Syftet med kampanjen är att skapa intresse inför mediebranschens stora evenemang StockholmMediaWeek.

Kampanjen pågår till och med den 10 maj 2007. Ordet pinpointa ligger just nu på
första wholesale NBA jerseys plats och ordet viral som betyder virus är veckans raket.

– Det är fantastiskt roligt med floskler vi älskar att hata. Listan över de verkligt viktiga branschuttrycken ligger på cheap NBA jerseys hemsidan och alla kan skicka in sina bidrag, säger Per Rosvall, wholesale MLB jerseys vd för StockholmMediaWeek och Sveriges БТИ Хабаровск Mediebyråer.
StockholmMediaWeek, mediebranschens årliga evenemang, kommer att hållas för tredje gången, den 9-10 maj 2007, på Hotel Rival i Stockholm.

Reklambyrå för cheap NFL jerseys floskelkampanjen är Mikaela&Helena och designpartner StockholmMediaWeek är Amore.
Kampanjen kommer att gå i print och de på webben.

För mer information, vänligen kontakta:
Per Rosvall, på 9.11.! 070 Private -266 15 23 eller per.rosvall@sverigesmediebyraer.se
Se gärna även listan på: http://www.stockholmmediaweek.com/topplistan.shtml

StockholmMediaWeek ägs av den ideella föreningen Sveriges wholesale NBA jerseys Mediebyråer. Sveriges Mediebyråer har ca 600 personmedlemmar fördelade på 23
mediebyråer, som i dagsläget hanterar drygt 11 miljarder kronor world! i kommunikationsinvesteringar åt sina uppdragsgivare.

Sveriges Mediebyråer Kommendörsgatan 16, 114 48 Stockholm Tel: +46 8 662 15 23

www.sverigesmediebyraer.se www.stockholmmediaweek.com

VAR EN DEL AV FÖRÄNDRINGEN
Delta i global undersökning om mångfald & inkludering
Måndag 21 juni sjösätter The World Federation of Advertisers (WFA) världens första globala studie av mångfald, rättvisa och inkludering i marknads- och kommunikationsbranschen. Syftet är att få in ett stort och konkret underlag till det fortsatta arbetet med att skapa förbättringsåtgärder inom dessa områden. Med anledning av undersökningn går Sveriges Annonsörer, SWEDMA, KOMM, Sveriges Mediebyråer, IAB, All of Us, Swedish Content Agencies samman i ett gemensamt upprop till alla anställda i branschen att svara på undersökningen. Totalt deltar 27 länder i studien.
Läs mer