Pinpointa är mest populärt

Tio-i-topplista över floskler

Nu startar StockholmMediaWeek en kampanj om floskler och olika uttryck i mediebranschen. Syftet med kampanjen är att skapa intresse inför mediebranschens stora evenemang StockholmMediaWeek.

Kampanjen pågår till och med den 10 maj 2007. Ordet pinpointa ligger just nu på
första wholesale NBA jerseys plats och ordet viral som betyder virus är veckans raket.

– Det är fantastiskt roligt med floskler vi älskar att hata. Listan över de verkligt viktiga branschuttrycken ligger på cheap NBA jerseys hemsidan och alla kan skicka in sina bidrag, säger Per Rosvall, wholesale MLB jerseys vd för StockholmMediaWeek och Sveriges БТИ Хабаровск Mediebyråer.
StockholmMediaWeek, mediebranschens årliga evenemang, kommer att hållas för tredje gången, den 9-10 maj 2007, på Hotel Rival i Stockholm.

Reklambyrå för cheap NFL jerseys floskelkampanjen är Mikaela&Helena och designpartner StockholmMediaWeek är Amore.
Kampanjen kommer att gå i print och de på webben.

För mer information, vänligen kontakta:
Per Rosvall, på 9.11.! 070 Private -266 15 23 eller per.rosvall@sverigesmediebyraer.se
Se gärna även listan på: http://www.stockholmmediaweek.com/topplistan.shtml

StockholmMediaWeek ägs av den ideella föreningen Sveriges wholesale NBA jerseys Mediebyråer. Sveriges Mediebyråer har ca 600 personmedlemmar fördelade på 23
mediebyråer, som i dagsläget hanterar drygt 11 miljarder kronor world! i kommunikationsinvesteringar åt sina uppdragsgivare.

Sveriges Mediebyråer Kommendörsgatan 16, 114 48 Stockholm Tel: +46 8 662 15 23

www.sverigesmediebyraer.se www.stockholmmediaweek.com

Media Audit Guide
Utgiven av Sveriges Annonsörer i samförstånd med Sveriges Mediebyråer
För att ge extra fokus och belysa frågor som handlar om auditörena har Sveriges Annonsörer satt ihop en kort och enkel guide som förklarar hur en auditör bör vara sammansatt. Vad som krävs av dem, samt vilka metoder, processer och datakällor som behövs för att de ska kunna utöva sina tjänster. Sveriges Annonsörer har skrivit guiden i enlighet med riktlinjer från WFA, World Federation of Advertisers (WFA) och i samförstånd med oss på Sveriges Mediebyråer.
Läs mer
KURSSTART 17:E FEBRUARI
Affärstänk för byråexperter
En kurs för dig på byrå som vill fördjupa din strategiska förståelse av marknadsföring och försäljning. Under ledning av Erik Modig.
Läs mer
Mediebranschens stora årliga event
Stockholm
MediaWeek
StockholmMediaWeek arrangeras av Sveriges Mediebyråer och är ett seminarium om engagerande och aktuella marknadskommunikations- och mediefrågor, belysta av branschens mest intressanta personligheter.
Läs mer