Programledarduon som leder StockholmMediaWeek 2011

Claes de Faire och Susanna Hakelius Popova leder årets upplaga av StockholmMediaWeek. Evenemanget äger rum den 11-12 maj på Rival i Stockholm.

Programledarna för StockholmMediaWeek 2011:

Claes de Faire, journalist och författare. Redaktionschef på tidningen Resumé. Tidigare utvecklingsredaktör på Bonnier Tidskrifter samt programledare på TV8.

Susanna Hakelius Popova, författare och moderator. Tidigare chefredaktör för dagensstory.se och programledare på bland annat TV8 och Axess TV. Susanna har även varit chefredaktör för tidningen Moderna Tider och ledarskribent på Svenska Dagbladet och Dagens Nyheter.

Redaktör för StockholmMediaWeek 2011 är Rolf van den Brink, journalist.

Susanna och Claes

StockholmMediaWeek är mediebranschens årliga evenemang och ett forum för dagsaktuella mediefrågor. StockholmMediaWeek arrangeras av Sveriges Mediebyråer och äger rum den 11-12 maj 2011 på Rival i Stockholm.

För mer information och biljetter: www.stockholmmediaweek.com

För mer information, vänligen kontakta:
Marina Ahlberg, projektledare för StockholmMediaWeek, Sveriges Mediebyråer 070-365 81 89, marina@sverigesmediebyraer.se

Media Audit Guide
Utgiven av Sveriges Annonsörer i samförstånd med Sveriges Mediebyråer
För att ge extra fokus och belysa frågor som handlar om auditörena har Sveriges Annonsörer satt ihop en kort och enkel guide som förklarar hur en auditör bör vara sammansatt. Vad som krävs av dem, samt vilka metoder, processer och datakällor som behövs för att de ska kunna utöva sina tjänster. Sveriges Annonsörer har skrivit guiden i enlighet med riktlinjer från WFA, World Federation of Advertisers (WFA) och i samförstånd med oss på Sveriges Mediebyråer.
Läs mer
KURSSTART 17:E FEBRUARI
Affärstänk för byråexperter
En kurs för dig på byrå som vill fördjupa din strategiska förståelse av marknadsföring och försäljning. Under ledning av Erik Modig.
Läs mer
Mediebranschens stora årliga event
Stockholm
MediaWeek
StockholmMediaWeek arrangeras av Sveriges Mediebyråer och är ett seminarium om engagerande och aktuella marknadskommunikations- och mediefrågor, belysta av branschens mest intressanta personligheter.
Läs mer