Dåtid, samtid och massor av framtid i årets upplaga
Den 19 september arrangeras StockholmMediaWeek för tjugonde året i rad. Temat för jubileumsåret är About Time (Tid). Dagen leds av Claes de Faire och nu står det även klart att Bodil Ericsson Torp kommer att vara evenemangets sidekick.
– Det redaktionella arbetet är nu inne i sitt slutskede. Vi kan redan nu avslöja flertalet spännande gäster och programpunkter. Bland annat kommer Lars Strannegård, rektor Handelshögskolan i Stockholm, att inledningstala. Vi kommer även att möta Casten Almqvist, styrelseordförande Bonnier News, i ett samtal. Likaså kommer en one-to-one hållas med Patrik Hoffbauer, VD Telia Company. En annan gäst som jag också ser fram emot att lyssna till är Charlotte Mattfolk, AI-expert och grundare av IAMAI, säger Lena Regeheim, verksamhetsansvarig StockholmMediaWeek.
Programledare för StockholmMediaWeek är Claes de Faire och innehållsansvarig är Rolf van den Brink. Nu står det även klart att Bodil Ericsson Torp, tillträdande vd på Storytel, kommer att vara sidekick under evenemanget.
StockholmMediaWeek arrangeras av Sveriges Mediebyråer och är ett seminarium om engagerande och aktuella marknadskommunikations- och mediefrågor, belysta av branschens mest intressanta personligheter. Evenemanget har genom åren varit ett av mediebranschens största och ett välbesökt forum för den svenska medieindustrin. Huvudsponsorer för StockholmMediaWeek 2024 är Dagens Industri, Expressen, JCDecaux och Rix FM.
Plats: Musikaliska Kvarteret, Nybrokajen 11, Stockholm
Datum: 19 september
Tid: 09:00-16:00
För mer information, vänligen kontakta:
Lena Regeheim, verksamhetsansvarig StockholmMediaWeek, Sveriges Mediebyråer, lena@sverigesmediebyraer.se