De kan bli Sveriges bästa säljorganisation
Nu står det klart vilka som har chansen att vinna Årets Säljorganisation i StockholmMediaAward 2024. Vinnaren offentliggörs under StockholmMediaWeek, mediebranschens årliga evenemang, den 19 september.
I kategorin Årets Säljorganisation har sex medieföretags säljorganisationer nominerats. De nominerade säljorganisationerna har skapat stor nytta för sina annonsörer samt underlättat och förstärkt mediebyråernas arbete. De har också över tid, på ett innovativt, effektivt och kundvänligt sätt, utfört sina uppdrag.
Nominerade i kategorin Årets Säljorganisation 2024 är:
OceanOutdoor
Acast
Seenthis
Bonnier News
Warner Bros Discovery
Channel Factory
Vinnaren utses av en jurygrupp bestående av följande mediebyrårepresentanter:
Daniel Kjellman, Scream
Adela Vergara, AdOn
Sofia Darin, Dentsu
Mia Hellsten, HowCom
David von Schantz, Tre Kronor Media
Vinnare genom åren, StockholmMediaAward, Årets Säljorganisation
2023 Acast
2022 JCDecaux
2021 Bonnier News
2020 Mediekompaniet
2019 Schibsted Sales & Inventory
2018 Schibsted Sales & Inventory
2017 Schibsted Sales & Inventory
2016 United Screens
2015 Expressen
2014 MTG TV
2013 Smartclip
2012 Aller Media
2011 Spotify
2010 MTG TV
2009 Svenska Dagbladet
2008 MTG Radio
2007 Kanal 5
2005/2006 Kanal 5
StockholmMediaWeek arrangeras av Sveriges Mediebyråer och äger rum den 19 september.
För mer information och anmälan: www.stockholmmediaweek.com
För mer information, vänligen kontakta:
Lena Regeheim, verksamhetsansvarig StockholmMediaWeek, Sveriges Mediebyråer, lena@sverigesmediebyraer.se