De kan bli Sveriges bästa säljorganisation
Nu står det klart vilka som har chansen att vinna Årets Säljorganisation i StockholmMediaAward 2023. Vinnaren offentliggörs under StockholmMediaWeek, mediebranschens årliga evenemang, den 21 september.
I kategorin Årets Säljorganisation har sex medieföretags säljorganisationer nominerats. De nominerade säljorganisationerna har skapat stor nytta för sina annonsörer samt underlättat och förstärkt mediebyråernas arbete. De har också över tid, på ett innovativt, effektivt och kundvänligt sätt, utfört sina uppdrag.
Nominerade i kategorin Årets Säljorganisation 2023 är:
Schibsted
Warner Bros. Discovery
Bauer Media
JCDecaux
Acast
TV4
Vinnaren utses av en jurygrupp bestående av följande mediebyrårepresentanter:
Jonas Malm, Magna
Peter Pettersson, Captivate
Andreas Malmfält, Bizkit Havas
Sara Bergström, OMG
Mattias Carlström, Publicis Groupe
Vinnare genom åren, StockholmMediaAward, Årets Säljorganisation
2022 JCDecaux
2021 Bonnier News
2020 Mediekompaniet
2019 Schibsted Sales & Inventory
2018 Schibsted Sales & Inventory
2017 Schibsted Sales & Inventory
2016 United Screens
2015 Expressen
2014 MTG TV
2013 Smartclip
2012 Aller Media
2011 Spotify
2010 MTG TV
2009 Svenska Dagbladet
2008 MTG Radio
2007 Kanal 5
2005/2006 Kanal 5
StockholmMediaWeek arrangeras av Sveriges Mediebyråer och äger rum den 21 september. För mer information och anmälan: www.stockholmmediaweek.com
För mer information, vänligen kontakta:
Lena Regeheim, verksamhetsansvarig StockholmMediaWeek, Sveriges Mediebyråer, lena@sverigesmediebyraer.se