Nominerade i Årets Säljorganisation

De nominerade i kategorin Årets Säljorganisation i StockholmMediaAward 2015 är utsedda. Vinnaren koras under StockholmMediaWeek, mediebranschens årliga evenemang, den 20–21 maj på China Teatern i Stockholm.

I kategorin Årets Säljorganisation har fem medieföretags säljorganisationer nominerats. De nominerade säljorganisationerna har skapat stor nytta för sina annonsörer samt underlättat och förstärkt mediebyråernas arbete. De har också över tid, på ett innovativt, effektivt och kundvänligt sätt, skött sina uppdrag.

Nominerade till Årets Säljorganisation 2015:

Expressen

Nyheter24-gruppen

SBS Discovery TV

Visual Art

Widespace

Jurygruppen som utser Årets Säljorganisation 2015:
Adela Vergara, AdOn
Christian Forsman, TBS
Cecilia Jonson, IUM
Raymond Emtemark, HowCom
Hans Burbidge, GroupM

StockholmMediaAward delas ut i fem kategorier: Årets Kampanj, Årets Annonsör, Årets Mediebyrå, Årets Branschpersonlighet och Årets Säljorganisation. Vinnarna presenteras i samband med StockholmMediaWeek.

Tidigare vinnare – Årets Säljorganisation:
2014 MTG TV
2013 Smartclip
2012 Aller Media
2011 Spotify
2010 MTG TV
2009 Svenska Dagbladet
2008 MTG Radio
2007 Kanal 5
2006 Kanal 5
2005 Metro

För mer information, vänligen kontakta:
Linda Grängzell, projektledare för StockholmMediaWeek,
070-24 60 508, linda@sverigesmediebyraer.se

 

Media Audit Guide
Utgiven av Sveriges Annonsörer i samförstånd med Sveriges Mediebyråer
För att ge extra fokus och belysa frågor som handlar om auditörena har Sveriges Annonsörer satt ihop en kort och enkel guide som förklarar hur en auditör bör vara sammansatt. Vad som krävs av dem, samt vilka metoder, processer och datakällor som behövs för att de ska kunna utöva sina tjänster. Sveriges Annonsörer har skrivit guiden i enlighet med riktlinjer från WFA, World Federation of Advertisers (WFA) och i samförstånd med oss på Sveriges Mediebyråer.
Läs mer
KURSSTART 17:E FEBRUARI
Affärstänk för byråexperter
En kurs för dig på byrå som vill fördjupa din strategiska förståelse av marknadsföring och försäljning. Under ledning av Erik Modig.
Läs mer
Mediebranschens stora årliga event
Stockholm
MediaWeek
StockholmMediaWeek arrangeras av Sveriges Mediebyråer och är ett seminarium om engagerande och aktuella marknadskommunikations- och mediefrågor, belysta av branschens mest intressanta personligheter.
Läs mer