Vad vill du se på StockholmMediaWeek 2010?

StockholmMediaWeek är mediebranschens årliga evenemang. StockholmMediaWeek 2010 äger rum den 5-6 maj på Rival i Stockholm. Nu har du chansen att vinna en biljett till årets efterfest, StockholmMediaWeek by Night 2010*, den 6 maj.

Motivera följande:
Vilken programpunkt vill du se på StockholmMediaWeek 2010? Och vem eller vilka vill du ska medverka under den programpunkten?

Din motivering skickas till: emma.bengtsson@republicrelations.se senast den 18 december 2009. En jury, bestående av representanter från Sveriges Mediebyråer samt Re:Public Relations, kommer att utse en vinnare kort därefter.

Programmet presenteras i sin helhet i mars 2010.

För mer information, vänligen kontakta:
Marina Karlsson, projektledare för StockholmMediaWeek, Sveriges Mediebyråer
070-365 81 89

Tävling 2010

*Till ett värde av 1 295 SEK. Vinnaren svarar för eventuell vinstskatt.

Mediebranschens stora årliga event
Stockholm
MediaWeek
StockholmMediaWeek arrangeras av Sveriges Mediebyråer och innebär två dagar av engagerande och aktuella marknadskommunikations- och mediefrågor på China Teatern, Berzelii Park, belysta av branschens mest intressanta personligheter.
Läs mer