Vad vill du se på StockholmMediaWeek 2010?

StockholmMediaWeek är mediebranschens årliga evenemang. StockholmMediaWeek 2010 äger rum den 5-6 maj på Rival i Stockholm. Nu har du chansen att vinna en biljett till årets efterfest, StockholmMediaWeek by Night 2010*, den 6 maj.

Motivera följande:
Vilken programpunkt vill du se på StockholmMediaWeek 2010? Och vem eller vilka vill du ska medverka under den programpunkten?

Din motivering skickas till: emma.bengtsson@republicrelations.se senast den 18 december 2009. En jury, bestående av representanter från Sveriges Mediebyråer samt Re:Public Relations, kommer att utse en vinnare kort därefter.

Programmet presenteras i sin helhet i mars 2010.

För mer information, vänligen kontakta:
Marina Karlsson, projektledare för StockholmMediaWeek, Sveriges Mediebyråer
070-365 81 89

Tävling 2010

*Till ett värde av 1 295 SEK. Vinnaren svarar för eventuell vinstskatt.

Media Audit Guide
Utgiven av Sveriges Annonsörer i samförstånd med Sveriges Mediebyråer
För att ge extra fokus och belysa frågor som handlar om auditörena har Sveriges Annonsörer satt ihop en kort och enkel guide som förklarar hur en auditör bör vara sammansatt. Vad som krävs av dem, samt vilka metoder, processer och datakällor som behövs för att de ska kunna utöva sina tjänster. Sveriges Annonsörer har skrivit guiden i enlighet med riktlinjer från WFA, World Federation of Advertisers (WFA) och i samförstånd med oss på Sveriges Mediebyråer.
Läs mer
KURSSTART 17:E FEBRUARI
Affärstänk för byråexperter
En kurs för dig på byrå som vill fördjupa din strategiska förståelse av marknadsföring och försäljning. Under ledning av Erik Modig.
Läs mer
Mediebranschens stora årliga event
Stockholm
MediaWeek
StockholmMediaWeek arrangeras av Sveriges Mediebyråer och är ett seminarium om engagerande och aktuella marknadskommunikations- och mediefrågor, belysta av branschens mest intressanta personligheter.
Läs mer