Vad vill du se på StockholmMediaWeek 2010?

StockholmMediaWeek är mediebranschens årliga evenemang. StockholmMediaWeek 2010 äger rum den 5-6 maj på Rival i Stockholm. Nu har du chansen att vinna en biljett till årets efterfest, StockholmMediaWeek by Night 2010*, den 6 maj.

Motivera följande:
Vilken programpunkt vill du se på StockholmMediaWeek 2010? Och vem eller vilka vill du ska medverka under den programpunkten?

Din motivering skickas till: emma.bengtsson@republicrelations.se senast den 18 december 2009. En jury, bestående av representanter från Sveriges Mediebyråer samt Re:Public Relations, kommer att utse en vinnare kort därefter.

Programmet presenteras i sin helhet i mars 2010.

För mer information, vänligen kontakta:
Marina Karlsson, projektledare för StockholmMediaWeek, Sveriges Mediebyråer
070-365 81 89

Tävling 2010

*Till ett värde av 1 295 SEK. Vinnaren svarar för eventuell vinstskatt.

VAR EN DEL AV FÖRÄNDRINGEN
Delta i global undersökning om mångfald & inkludering
Måndag 21 juni sjösätter The World Federation of Advertisers (WFA) världens första globala studie av mångfald, rättvisa och inkludering i marknads- och kommunikationsbranschen. Syftet är att få in ett stort och konkret underlag till det fortsatta arbetet med att skapa förbättringsåtgärder inom dessa områden. Med anledning av undersökningn går Sveriges Annonsörer, SWEDMA, KOMM, Sveriges Mediebyråer, IAB, All of Us, Swedish Content Agencies samman i ett gemensamt upprop till alla anställda i branschen att svara på undersökningen. Totalt deltar 27 länder i studien.
Läs mer